Wat ik je zou vertellen in de lift
… want een goede elevatorpitch kunnen houden is belangrijk: je vertelt binnen een minuut enthousiast en prikkelend wie je bent, wat je doet en welk resultaat dat brengt.
- geeft creatieve kennisondernemers en dienstverleners al sinds 2015 tekstuele aantrekkingskracht — van lokale ondernemers tot multinationals (al meer dan 420!)
- gelooft in verbindend verkopen op een authentieke, eerlijke en integere manier voor meer plezier, vertrouwen, vrijheid en omzet
- is overtuigd van dat copy het belangrijkste onderdeel is van je marketing (aka de manier om klanten ‘ja’ tegen je te laten zeggen en dus geld te verdienen) en dat het niet gaat over dat bij velen allang gezonken kofschip — het is 90% salespsychologie, 10% schrijven en 90% van je succes
- leest altijd vier boeken tegelijk, van fictie tot vakliteratuur
- dól op gadgets en schrijft toch het liefst met het handje in papieren planners en notitieboekjes
- is een vat vol tegenstrijdigheden: ik ben vreselijk introvert, maar zodra de flessen champagne op tafel komen, filosofeer ik met iedereen die het maar horen wil — ook met wie het niet wil, ik ben de nuchterheid zelve, maar groots dromen en spiritualiteit zijn mijn drug of choice, ik ben makkelijk, maar doe soms al moeilijk om iemand die me Nelleke noemt, ik hou van luxe en vind juist mijn geluk in een fladderende vlinder en een fluitende vogel
- denkt dat al het goeroegelul wel wat meer nuance kan gebruiken, zodat klanten op basis van eerlijke marketing volmondig ‘ja’ tegen je zeggen