Is 'Wat moet dat kosten dan?' een training voor jou?
-
Ja, als je geen zin hebt het tarieven-wiel opnieuw uit te vinden (en van mijn fouten wil leren
)
- Ja, als je klaar bent met worstelen met je prijzen en nu eindelijk eens wil weten hoe je die tarieven zo bepaalt dat ze kloppend voelen
- Ja, als je wil afrekenen met dat getob en die klotsende oksels zonder dat het (nog eens) maanden hersengekraak kost
- Deze training is niet voor jou als je gelooft in trucs als 'nu voor €12 in plaats van €3829' of als je overtuiging is dat je prijs op een 7 of 9 laat eindigen de heilige graal is
Deze training is gemaakt voor alle creatieve dienstverleners en kennisondernemers die worstelen met hun prijzen — zowel startend als gevestigd. Verkoop je fysieke producten of run je een (online) winkel, dan is een deel van de handvatten en tips wellicht minder praktisch toepasbaar voor je.
Een onmisbare training voor (online) ondernemers — of je nu kennis of een dienst verkoopt.
Wat moet dat kosten dan? is gevolgd door meer dan 30 ondernemers. Van fotografen tot copywriters en van zang- tot socialemediacoaches. Nu met 6 briljante bonussen, o.a. hoe je een offerte maakt waar je ‘ja’ op krijgt, hoe je offertehoppers herkent (dat scheelt zo veel tijd!), hoe je reageert op mensen die je ‘te duur’ vinden en meer.
Wat moet dat kosten dan? is gevolgd door meer dan 30 ondernemers. Van fotografen tot copywriters en van zang- tot socialemediacoaches. Nu met 6 briljante bonussen, o.a. hoe je een offerte maakt waar je ‘ja’ op krijgt, hoe je offertehoppers herkent (dat scheelt zo veel tijd!), hoe je reageert op mensen die je ‘te duur’ vinden en meer.