Draai meer omzet Behaal betere resultaten in minder tijd Ga voor meer zichtbaarheid en verbinding
Draai meer omzet Behaal betere resultaten in minder tijd Ga voor meer zichtbaarheid en verbinding

Leer met plezier & gemak je favoriete mensen aan te trekken door teksten te schrijven die verkopen — op jóuw manier.

Leer met plezier & gemak je favoriete mensen aan te trekken door teksten te schrijven die verkopen — op jóuw manier.

I see you: je zette een prachtig aanbod neer, maar je verkoopt en helpt nog niet zo veel mensen als je wil. Je bent niet de enige — veel ondernemers weten niet hoe dit werkt. Je maakt wel content, maar het gaat met pijn en moeite. Je krijgt er behalve een deksel op je neus niets voor terug. En je weet ook hoe het komt: je vindt het lastig jezelf écht te laten zien, de waarde van je aanbod over te brengen en… aan wie eigenlijk precies?

Hoe je het ook wendt of keert: als ondernemer móet je verkopen. Zonder klanten en zonder omzet houd je het niet vol — en, laten we wel wezen, is het ook geen reet aan. Het hoeft niet zo veel moeite te kosten als dat het je nu doet. Het kan soepel, met plezier, met vertrouwen en vooral met resultaat: blije kopers.

Dat doe je met je copy. Want, hoe lullig ook, zelfs het allerslechtste product ter wereld verkoopt als je maar weet hoe je het vermarkt. Dat werkt ook andersom: het allerbeste verstoft als je niet snapt hoe je het verkoopt… Copy zit in alles: je webteksten, je socialemediakanalen, je e-mails (zowel nieuwsbrieven als een antwoord op een potentiële klant), je offertes. Zelfs je podcast, je gesproken stories en een salesgesprek draait om woorden — hoe je iets zegt en wat je zegt.

Deze cursus gaat over integer, authentiek en eerlijk verkopen. Zonder de valse beloftes en ‘vieze trucs’. Je leert je klant te helpen een koopbesluit (en dat is een volmondige ‘ja’ óf ‘nee’!) te maken door ze te geven wat ze daarvoor nodig hebben.

Wat als ik je nu vertel dat Copy School je dit oplevert:

Het is de hoogste tijd voor teksten die je ideale klant laten voelen wat de waarde van je aanbod is, zodat ze niet anders kunnen, niet anders wíllen, dan jouw dienst of kennis afnemen. Voor copy waardoor je doelgroep ziet dat jij die betrouwbare ondernemer bent die ze écht verder helpt. En dat allemaal op de zuivere manier die bij jou past.

🎁 BONUS t.w.v. €79

Naast het werkboek, 6 maanden toegang tot de community én alle templates & cheatsheets ontvang je een bonus: Effectieve e-mailmarketing. Welke e-mails kan je sturen, is het nou echt zó belangrijk om een goede onderwerpregel te kiezen en hoe krijg ik het voor elkaar dat 60 tot 70% (het gemiddelde is 20%) de mails opent? Je leert het in de bonus!

Je wil zo graag, maar je weet niet hoe…

Instagram staat er bol van: ‘je doet van alles fout’ en ‘daarom ben je niet succesvol’. Boooooring. Je leert simpelweg nergens hoe je onderneemt en verkoopt. 🤷‍♀️ Want goed zijn in je vak betekent niet automatisch dat je klanten voor je in de rij staan. Precies daarom is Copy School er: om je dit wél te leren.

De cursus leert je af te rekenen met dat verlammende perfectionisme. Zorgt ervoor dat je je lekker en vol vertrouwen voelt bij verkopen via je toetsenbord. En dat je het nog leuk vindt ook.

Je bent namelijk niet de enige die keurig ‘iedere dag een post en wat stories plaatst’ (en dat hoeft helemaal niet) om daar maar mondjesmaat reacties op te krijgen. Ik zie de frustratie bij zo veel ondernemers, want die tijd had je dan beter aan wat anders kunnen besteden en je weet ook niet wat je dan wél moet doen om nou eindelijk eens iets met vertrouwen, plezier én resultaat online te zetten.

That’s where Copy School comes in. De cursus die je leert strategisch te zijn met verkopende copy, content & communicatie. Op een integere, eerlijke en authentieke manier.

Als niemand weet dat jij er bent, dat ze bij je kunnen kopen en wat dan eigenlijk precies, verkoop je dus niets. Veel van ons groeiden op met het idee dat ‘verkopen vies is’. Laat me je dit vertellen: verkopen is HELPEN. Je doelgroep zit om jouw kennis, kunde en dienst verlegen! Dat is toch waarom je je aanbod bedacht — om te zorgen dat je bijdraagt aan het leven van je klanten? Draai het eens om: het is juist egoïstisch te noemen als je je aanbod niet aan de mens brengt. Je bewijst je doelgroep een dienst door je aanbod te delen. Je copy maakt het verschil. Omdat je daarmee laat zien wie je bent, wat je doet, hoe je het doet, waarom je doelgroep bij jóu moet zijn. Dat ontdek je in deze cursus, gemaakt door een strategische copywriter met 10 jaar ervaring, die nog nooit adverteerde en al haar klanten uit Instagram haalt. I know how to sell en ik leer jou hetzelfde te doen: weet wat goede copy nodig heeft om een koopbesluit te maken, terwijl jij lekker jezelf blijft en geen dingen hoeft te doen of schrijven waar je niet achter staat.


Dat is de deelnemers die je voorgingen goed bevallen. Wat van hun resultaten?
1. Meer omzet doordat ze inzagen dat hun aanbod slimmer kon en nog tijdens de looptijd van de cursus een uitbreiding lanceerden, dankzij het heldere, passende beeld van de ideale klant & door het direct verbeteren van de copy.
2. In minder tijd en met minder moeite & frustratie meer resultaat doordat je dankzij de oefeningen & opdrachten precies weet voor wie je schrijft, waarover, waarom én wat je meeneemt om je doel te bereiken. Zowel op sociale media als op hun websites.
3. Meer zichtbaarheid en verbinding, doordat deelnemers content durven maken waarin ze echt ergens voor staan, letterlijk en figuurlijk hun ware gezicht durven laten zien en je meer dan genoeg inspiratie hebt om over te delen.

Ik heb net stories gemaakt met de technieken die ik leerde in Copy School, met een call to action om je aan te melden voor een fotoshoot. Zo bizar dat het ook echt werkt! Voorheen kreeg ik hoogstens 1 reactie. Nu staat de teller binnen een uur al op 8 aanvragen. Daar word ik blij van!”
— Mark Keppel, fotograaf

Dit levert Copy School je op

1. Krijg plezier in schrijven én dus verkopen

Weg met die twijfels over of je wel leuk genoeg schrijft. Je voelt dat je gezien en gehoord mag worden en beter nog: daar begin je ook meteen mee.

2. Verbeter je online zichtbaarheid

Geen gedoe meer met copy die niets oplevert: je volgers en lezers willen weten wat jij allemaal te vertellen hebt. Groeiende interesse van je doelgroep, want je weet nu wat ze raakt en hoe je dat zuiver & strategisch brengt.

3. Creëer betrokkenheid

Betere copy is betere content. Je spreekt en schrijft de taal van je klant, waardoor niet alleen jij, maar ook zíj zich gezien en gehoord voelen. En dat kan zomaar het verschil maken tussen ‘k, thx, bye’ en een blije, geholpen klant.

Dit ga je doen tijdens Copy School

In deze cursus krijg je niets opgelegd of formats in je mik geschoven. Je ontdekt de mogelijkheden, zodat je precies kiest voor wat voor jóu werkt. 🥰 Als je meer wil leren van een copywriter die al 10 jaar voor zowel zzp’ers als multinationals schrijft, kom er dan vooral bij.

Dit is waar deze cursus je mee helpt:

Geen oeverloos gelul: je brengt je kennis ook echt in jouw praktijk! Met alleen theorie kom je er niet, dus je krijgt praktische oefeningen & opdrachten waarmee je direct met je eigen copy aan de gang gaat. Én je krijgt feedback in de reacties op het veilige, afgeschermde Instagram-account. Vragen? Me een tekst voorleggen? Je hebt mij 6 maanden lang als je sidekick. 🤩
Dit is wat je leert in Copy School. ↙
 
1. Mindset: om het jezelf makkelijk te maken om zinnig zichtbaar te maken
2. Bepaal je ideale klant: zodat je weet wie nou precies wat nodig heeft om volmondig ‘ja’ tegen je te zeggen
3. Weet wat je écht verkoopt: zodat je snapt welke waarde je moet overbrengen op je ideale klant
4. Zichtbaar & zinnig jezelf: zodat je de mensen aantrekt die bij je passen
5. Beïnvloeding: zodat je je ideale klant de beste keuze laat maken

Is Copy School geschikt voor jou?

Goed om te weten: al 263 ondernemers gingen je voor. Van copywriters tot socialemediacoaches, van fotografen tot cursusmakers en van marketeers tot VA’s. Startend én al jaren onderweg. Je bent in Copy School helemaal op je plek als je je kennis of diensten verkoopt! 🚀

Dit is wat een deel van de 263 cursisten die je voorgingen over Copy School schrijven

Praktische informatie

Ik kan niet wachten om te beginnen — samen met jou. Er deden al 263 geweldige ondernemers mee! Van fotografen tot een bloggende politieagent en van copywriters tot webdesigners. Kom je erbij? 🔥

Oké, ook nog even over mij dan, zodat je weet wie je cursus geeft

Lenneke Manschot dus — een 32-jarige Utrechtse die per ongeluk in Lobith belandde (later daarover meer) en die het héérlijk vindt om creatieve (kennis)ondernemers tekstuele aantrekkingskracht én vertrouwen en plezier in het ondernemen te geven. De wetenschap (human design) bevestigt over mij dat ik goed observeer, zie hoe iets beter kan en hoe je iets oplost. Oja, en dat ik tegen zere benen schop (sorry) om jou aan te zetten tot verbetering. M’n vingers bevinden zich niet alleen graag op toetsenborden — ook op zere plekken. En zo help ik je naar je droom: ondernemen met een goed verhaal en een goed gevoel.

Eind 2018 gooide ik mijn hele leven om. Ik zegde mijn baan op, kocht een huis aan de andere kant van het land (eigenlijk andersom, want zie jij maar eens een hypotheek te krijgen zonder vast contract) en had wel zin in mijn avontuur als ondernemer en copywriter. Eerlijk is eerlijk: die goede zin heb ik nog altijd. Het zit me alleen dwars dat mijn agenda altijd vol zit en dat er tegelijkertijd voor zo veel ondernemers nog een wereld te winnen is met hun copy. Dus lanceerde ik deze eerste cursus, die door meer dan 260 deelnemers werd gevolgd en zo’n €40.000 opleverde. Toeval? Nee, ik weet wat te delen en hoe je dat opschrijft om mensen te laten kopen. Op een eerlijke, integere en authentieke manier. En precies dat leer jij ook in Copy School.

Ik schrijf dus al 10 jaar voor bedrijven en ondernemers en al veel langer voor mezelf. Of, nou ja, voor anderen ook, want ik geef meteen toe dat het leuk is als meer mensen dan alleen jijzelf het lezen. Je kan dus gerust stellen dat ik al aardig wat teksten schreef, zag en verbeterde. Ik weet wat goede copy nodig heeft om te overtuigen, terwijl jij lekker jezelf blijft en geen dingen hoeft te doen of schrijven waar je niet achter staat.

Veelgestelde vragen over Copy School

1. Voor wie is deze cursus?
Copy School is voor ondernemers die diensten of kennis verkopen. Onder de 263 deelnemers die je voorgingen, zaten o.a. fotografen, marketeers, copywriters, VA’s, coaches, therapeuten, cursusmakers en designers. Er deden ook webshopeigenaren mee.

Leerzaam voor ‘iedereen die iets met copy doet’, want copy zit in alles. Van je e-mails naar je potentiële klanten tot je posts op sociale media en van je webteksten tot je salesfunnels.

Goed om te weten: de cursus is ook gevolgd door mensen in loondienst, zodat ze ijzersterke copy leren schrijven voor het bedrijf waar ze werken. Hun werkgever betaalde de cursus voor ze. Ook niet-ondernemers, maar mensen die bloggen voor de lol, deden mee. In het laatste geval is een deel minder praktisch toepasbaar — al gaven ook zij aan dat het een leerzame en leuke cursus is die ze hun schrijfplezier weer teruggaf.

2. Wanneer begint Copy School?
Jij kan direct beginnen als je de cursus koopt. Dan ontvang je je werkboek (pdf) en krijg je toegang tot de community. Er staat aanvullende content op Instagram — dat blijft een half jaar lang terug te kijken. Die 6 maanden sta ik ook naast je: stel me je vragen over de cursus en leg me je uitgewerkte opdrachten voor om feedback op te krijgen.

3. Wat houdt de cursus precies in?
We werken aan het mentale stuk (want als je niet durft te verkopen, doe je dat ook niet) en je leert hoe je bij je ideale klant in beeld komt én ze helpt een koopbesluit te maken. Zonder te manipuleren. Wel op je integere, eerlijke, zuivere manier. Jóuw manier.

Je leert hoe je copy schrijft, waarover je deelt om meer relevante volgers en klanten aan te trekken, jezelf te zijn in je marketing, hoe je ervoor zorgt dat mensen je copy ook echt lezen en dat ze ‘ja’ tegen je aanbod willen zeggen.

Je krijgt een werkboek (pdf) en toegang tot de community op Instagram — een veilige plek waar je fouten mag (moet!) maken en waar ik een half jaar met je meekijk en je vragen beantwoord.

4. Hoelang houd ik toegang tot de content?
Je werkboek (pdf) is en blijft van jou. De community op Instagram blijft een half jaar toegankelijk voor je. Daarin stel je me al je vragen, kijk ik met je mee en krijg je feedback op je uitgewerkte opdrachten.

5. Wat is die community?
Naast het werkboek (pdf) krijg je toegang tot de community op Instagram. Daar vind je aanvullende content, kan je netwerken met je medecursisten en sta ik klaar om je toe te juichen, feedback te geven op je uitgewerkte opdrachten en je vragen te beantwoorden. In de eerdere groepen ontstonden ook samenwerkingen.

6. Moet ik ergens op afgesproken tijdstippen bij zijn?
Nope, je volgt alles op je eigen moment en plek. Eerdere deelnemers volgden de cursus zelfs vanaf hun vakantie-adres, omdat ze ‘m zó leuk vonden. Het werkboek is en blijft van jou, dus dat pak je erbij wanneer je dat maar wil.

7. Hoeveel tijd kost de cursus?
Dat hangt af van hoeveel tijd je in de opdrachten en oefeningen steekt. Bij veel opdrachten krijg je een tijdsindicatie mee, want we voorkomen dat je in perfectionisme verzandt en 3 uur gaat scrollen, terwijl dat je niet helpt. ;-) De cursus is uitgebreid t.o.v. de vorige keer, dus een garantie geef ik niet, maar ik denk dat de snelste cursist ‘m in 10 uur doorloopt. Dat moet je wel redden in een half jaar, toch? 😉

8. Wat kost de cursus?
Copy School kost nu €549, exclusief btw. Dat is €90 per maand — voor een half jaar mij als je hulplijn. Je krijgt er een bonus bij t.w.v. €79. 

9. Wat als ik niet blij ben met de cursus?
Nou… ik heb van nog geen een deelnemer (van de 263!) gehoord dat ze niet blij waren. Dus als je denkt dat je marketing en je communicatie beter mogen, je diensten en/of kennis verkoopt, dan kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je niet blij bent. Maar, twijfel je? Mail me dan op info@freelennse.nl, dan denk en kijk ik eerlijk met je mee. 

10. Is Copy School ook geschikt als ik in loondienst ben en/of (nog) niet onderneem?
Ja! Vorige rondes deden er ook mensen mee die in andermans bedrijf werken. (Zij kregen ‘m trouwens van hun werkgever, dus tel uit je winst!) Schrijf je copy, dan is deze cursus heel leerzaam. Er deden ook mensen mee die niet ondernemen, maar wel bloggen. Dan zitten er opdrachten in die minder bruikbaar voor je zijn, maar zij gaven wel aan dat ze hun “schrijfmojo weer terughebben” en “het een heel leuke cursus vinden”. Twijfel je? Mail me dan vooral op info@freelennse.nl — ik ben bloedeerlijk tegen je.

✅ 10 jaar ervaring in copywriting ✅ hielp al meer dan 410 ondernemers aan tekstuele aantrekkingskracht ✅ hoort na een samenwerking vaak iets als 'sindsdien lopen de opdrachten behoorlijk binnen' en 'al een paar keer achter elkaar gehad dat ik nog niet eens klaar was met een opdracht en de volgende zich al aandrong'
✅ 10 jaar ervaring in copywriting ✅ hielp al meer dan 410 ondernemers aan tekstuele aantrekkingskracht ✅ hoort na een samenwerking vaak iets als 'sindsdien lopen de opdrachten behoorlijk binnen' en 'al een paar keer achter elkaar gehad dat ik nog niet eens klaar was met een opdracht en de volgende zich al aandrong'