Zoek
Sluit dit zoekvak.

Oplossingen

De pleister op je ondernemerswond

Klinkt heftig, hè, een ondernemerswond? Maar het is wat het is: als je niet verkoopt, doet dat pijn. En als dat te lang duurt, bloedt je bedrijf dood. Zonde, want succes is naast goede omstandigheden óók een keuze. De keuze om eruit te springen — met copy die naar je doelgroep lonkt als die reep chocola in je keukenla.

Ondernemen is niet voor iedereen. En hoewel je geluk en goede omstandigheden nodig hebt om succesvol te zijn, kom je er niet met een portie mazzel. Ook niet als je alleen maar zichtbaar bent. Want dán begint het pas. Het is zorgen dat je ideale klant je ziet en specifiek voor jou kiest — niet met een soort grijpmachine op de kermis en dan in zee gaan met de eerste de beste die door dat luikje rolt. Het is je eigen stemgeluid ontwikkelen, boodschappen verkondigen op jouw manier en zorgen dat je opvalt. Dat mensen bij jouw content en copy zeggen: “Ja, dat kan er maar eentje zijn”.

Klanten heb je wel, maar niet genoeg. Laat staan dat je met een lekker gevoel naar je bankrekening kijkt. Aan je werk ligt het niet, dus waar gaat het dan mis? Als je heel eerlijk kijkt, zie je dat je…

Website-advies: betere copy, meer verkopen

Copy koffie

Copy koffie klinkt heel gezellig, maar dat is het niet altijd. Soms doet het adviesrapport boordevol conversie- en copytips ook even zeer, maar beschouw dat vooral als groeipijn. 😄 ♥ Geen one size fits none, geen lauwe, laffe kant-en-klaarmaaltijd waar je een vieze nasmaak aan overhoudt. Dit adviesrapport is speciaal voor jou en is gericht op je website, je copy, je boodschap en propositie. Concrete handvatten waarmee je meteen aan de slag kan. Én wil.

Vol met je copy in beeld

Coachingstraject Zinvol

Je weet dat je marketingcommunicatie een stuk beter kan. Moet, eigenlijk. Maar geen idee waar te beginnen. Je maakt nu wel content, maar naast dat het zwaar voelt, levert het naast een paar likes en een comment van een spambot niks op. In dit traject bouw je aan je fundering, nemen we bestaande teksten en kanalen onder handen, maken we nieuwe copy en sta ik onder je speed dial voor al je content- en copy-gerelateerde vragen. Eindelijk eens antwoord op die niet te googelen vragen.

Tekstuele aantrekkingskracht in je schoot geworpen


Copywriting

Jouw fundament staat al en je bent een kennisondernemer of creatief die toe is aan aanscherpen. Aan versteviging, de nieuwe fase in je bedrijf. Maar zelf schrijven? Jou niet bellen, dus bel je mij maar. Zachtjes op de deur kloppen bij je ideale klant en vragen of ze iets willen kopen, is niet jouw ding. Jij komt binnen als Miley Cyrus. 💣

Tijd om je wond te helen — dit zijn je oplossingen:

Hier is weer even die meid met de nuances

Ik ga je geen loze beloftes doen, want wat je belooft, moet je absoluut waarmaken. Marketingtechnisch is het veel slimmer om te schrijven dat je met je tekstuele aantrekkingskracht en meer plezier en vertrouwen in het ondernemen als een raket naar die felbegeerde €10.000 omzet per maand schiet. Maar dat doe ik niet — niet dat ik niet in mezelf of mijn werk geloof, want dat doe ik wel. Net als in jou, trouwens. Ik wil dat je niet instapt uit angst, wél omdat je zin hebt om te groeien. Om te leren. Uiteraard doe ik m’n stinkende best je te helpen, maar vergelijk het met het inhuren van een personal trainer om aan te komen: als zo’n fanatiekeling je één keer in de week afmat en je eet iedere dag veel minder kcal dan je verbruikt, kom je geen gram aan.


(Dit schrijven is óók onderdeel van mijn eigen stem, mijn boodschap, mijn visie. Want als ik íets zie gebeuren bij mijn ideale klanten, is het dat ze vallen voor verhalen die niet waar zijn. Dat iemand ze gouden bergen belooft, maar een drol serveert. Dat mensen zich minderwaardig voelen of dat hun ingepeperde angst ze laat kopen. Ik wil dat niet. Ik wil je een eerlijke keuze geven.)