Corrigerende tik

De CORRIGERENDE TIK

Geen gedoe, geen traject, wél een duw in de goede richting: meer ja's van je lievelingsmensen.

Het gebeurt zó vaak: ondernemers met een groot hart, een waanzinnige missie en een mooi aanbod, maar teksten die het nét niet zeggen...

... Of beter slechter:
copy die je lievelingsmensen niet laat vóelen 'ja, dit móet ik hebben'.

(En dat kost je geld. En motivatie. En je plezier in het ondernemen.)

Je staat hélemaal achter wat je aanbiedt. Sterker nog: eigenlijk, ergen diep vanbinnen, vind je het héél goed. En toch kopen minder van je lievelingsmensen dan dat je vooraf dacht. Je stopte bloed, zweet en liters cappuccino in je salespagina, maar toch blijft het stiller dan je telkens weer hoopt.

Weinig reacties.
Weinig aanvragen.
Weinig verkopen.

En dat betekent weinig omzet, maar vooral: weinig impact op weinig lievelingsmensen — die juist jij zo goed kan helpen.

Maar jij weet ook niet precies waar het misgaat. (Ik wel.) Jij voelt alleen: dit kan scherper. Sterker. Verleidelijker.

En dan boek je De Corrigerende Tik. :)

Want laat dit nou nét mijn specialiteit zijn.

Na 12 jaar schrijven voor De Grote Merken, de online ondernemers en alles daartussen, weet ik precies…

Teksten leren schrijven die verkopen

Lenn hier, een verademing in ondernemersland (zeggen ze)

Ik wilde niet van vrije dag naar vakantie leven. Mijn dagen niet slijten op de automatische piloot en me ’s avonds bij de voordeur afvragen hoe ik eigenlijk thuiskwam. Geen leven waarin ik geen tijd heb voor dingen en mensen waar ik zo van houd.

Dus besloot ik het anders te doen. Na jaren freewheelen naast mijn banen in loondienst en op goed geluk werk binnenhalen, besloot ik me te verdiepen in wat ondernemen nou écht is.

Het fijne is: ondernemen is een vaardigheid die je kan leren. En waar je dus steeds beter in kan worden.

And so I did. Ik maakte strategische keuzes, een online versie van mezelf, vervolgens m’n eerste online cursus, verdiende daar €50.000 mee en zag de deelnemers groeien.

Toen ik begon, kende niemand mij en kwamen klanten per toeval. Door te werken aan mijn marketing, zeggen míjn lievelingsmensen nu:  “Ja, ik kom bij jou, want voor mij is er eigenlijk helemaal geen andere copycoach!“.

join de club van integere mensen die lekkerder ondernemen

Dit is wat de cursus je honderden voorgangers opleverde

Hoe je het ook wendt of keert: als ondernemer móet je verkopen. Ja, zelfs die weggever of het aanmelden voor je nieuwsbrief — het is aan jóu ervoor te zorgen dat je lievelingsmensen dat willen.

Zonder klanten en zonder omzet houd je het simpelweg niet vol. En laten we wel wezen: ondernemen is geen reet aan als je jezelf geen salaris kan uitbetalen.

Het hoeft allemaal niet zo veel moeite te kosten als dat het nu doet. Het kan soepeler, met plezier, met vertrouwen en vooral met resultaat: impact, winst en blije lievelingsmensen.

En dat kan. Als je…
👉🏻 snapt wat slim is om te delen, welke content bij jou hoort en hoe je jezelf zijn omzet in winst
👉🏻 leert hoe je jezelf promoot en verkoopt zonder het gevoel te hebben dat je irritant bent
👉🏻 inziet hoe je alles om je heen verandert in waardevolle content, zonder urenlang gepieker

ontdek de kracht van goede copy

Laten we samen je klein-houderij knock-out slaan

Met tekst om door een (boks)ringetje te halen, is de impact op je lievelingsmensen sterker dan Rico Verhoeven.

Zo werkt De Corrigerende Tik ⤵️

#1

Jij stuurt mij je (sales)pagina naar keuze

  • Kies voor je nieuwste, je grootste of je aanbod waar je méér mee wil doen.
  • Wil je over een specifiek onderdeel van die pagina meer weten, twijfel je over een bepaald stuk of heb je een andere vraag? Laat dan dan weten.

#2

ik duik erin, als copywriter & coach met 12 jaar ervaring én...

  • … met een neus voor wat wél echt werkt.
  • Ik bekijk je pagina met mijn scherpe en strategisch copyblik. Eerlijk, liefdevol en soms ook een beetje pijnlijk. Maar, ja, hoeveel topsporters ken je die zonder blessures en valpartijen groot zijn geworden? Precies: geen één.

#3

Jij krijgt een pdf terug met...

  • … tops. Dit doe je al supergoed!
  • … tips. Dit kan anders (zodat het je lievelingsmensen wél raakt) en veel belangrijker nog: hóe je dat dan doet.
  • … tekstvoorstellen. Kan je zó kopiëren & plakken — als je dat wil.

Krijg alles wat je nodig hebt voor jóuw liefdevolle marketing en onderneem lekkerder, met meer impact

Marketingtrends veranderen snel. Daarom richten we ons in de cursus op iets dat al eeuwenlang hetzelfde is (en zo zal blijven): menselijk gedrag. Je leert ontdekken wat jouw lievelingsmensen écht nodig hebben om een koopbesluit te maken.

Er komen alleen maar meer online ondernemers bij, dus je zal moeten leren wat werkt, wat niet werkt en hoe jij opvalt tussen al die anderen — zonder in te leveren op je eigenheid, want daar willen we juist méér van zien!

Wat deze cursus wel en niet is…

Of zoals cursist Anne zegt:

“Superheldere en praktische cursus, die geen bullshit-tips geeft om je klanten op vieze wijze te manipuleren, maar juist gevuld is met integere wijsheid om je ideale klant aan te trekken.”

Voor wie?

Voor ondernemers die (ergens diep vanbinnen) wel weten dat ze een goed aanbod hebben, maar waar de woorden nog niet meewerken.

Ideaal voor jou als je…

  • geen €3000 wil of kan uitgeven aan een traject, maar je copy en je sales wil boosten met een eenmalige Corrigerende Tik
  • graag resultaat wil boeken met je copy: meer verkopen, zodat je meer plezier en vrijheid krijgt in het ondernemen door meer mensen te helpen met jouw aanbod (je bedacht en doet het niet voor niets!) en meer omzet te draaien
  • denkt: ik heb er nou al zo vaak naar gekeken, ik zíe gewoon niet meer waar het beter kan

Na de Corrigerende Tik...

En er is meer...

Ik geef je alles wat ik zelf in meer dan 11 jaar schrijven voor ondernemers (van De Grote Merken tot zzp'ers en van lokaal tot multinationals) leerde over copywriting en marketing. Met wetenschappelijke onderbouwingen en bewezen resultaten.

BONUS T.W.V. €79: EFFECTIEVE E-MAILMARKETING

Naast het werkboek, 6 maanden toegang tot de community én alle templates & cheatsheets ontvang je de bonus Effectieve e-mailmarketing. Welke e-mails kan je sturen, is het nou echt zó belangrijk om een goede onderwerpregel te kiezen en hoe krijg ik het voor elkaar dat 60 tot 70% (het gemiddelde is 20%) de mails opent? Je leert het in de bonus!

CHEATSHEETS & CHECKLISTS

Leer ChatGPT gebruiken voor je content, maak sneller, simpeler en strategischer salespagina's, check of je website alle broodnodige informatie bevat en vink af of je copy je lievelingsmensen wel geeft wat ze willen. Let op: een deel van dit materiaal is nog in de maak en komt z.s.m. beschikbaar voor je.

6 MAANDEN BEGELEIDING

Op het afgeschermde account op Instagram (cursisten noemen het hun Veilige Haven) krijg je 6 maanden lang mij als je coach. Daar betalen anderen mij duizenden euro's voor :) Dit zorgt ervoor dat je niet alleen nieuwe dingen leert, maar ze ook daadwerkelijk toepast. Wat bij andere cursussen vaak een valkuil is, maar hier breng je echt het geleerde in jóuw praktijk.

"Ik heb nu echt al een paar keer achter elkaar gehad dat ik nog niet eens klaar was met een opdracht en de volgende zich al aandrong!"

— Schrijver Suzanne nadat ze mij inhuurde

Corrigerende Tik

Tikkie, jij bent 'm. Tijd om te shinen.

Zin in dat jij én je lievelingsmensen voelen ‘ja, nu staat er écht iets‘? Dat je favorieten rapper dan Snelle bij jou willen kopen, omdat de copy ze alles geeft om op die knop te drukken?

Laten we aan de slag gaan. Pak één van die vijf beschikbare plekken en laat je salespagina eindelijk doen waar-ie voor bedoeld is: je lievelingsmensen aantrekken.

Praktische informatie

JIJ VRAAGT

IK ANTWOORD

(Zoals in deze hele cursus.
Want je krijgt mij er 6 maanden als je coach & cheerleader bij.)

Deze cursus is ideaal voor ondernemers die diensten of kennis verkopen. Een deel van de honderden deelnemers die je voorgingen: fotografen, marketeers, copywriters, VA’s, coaches, therapeuten, cursusmakers en designers.

Leerzaam voor ‘iedereen die iets met copy doet’, want copy zit in alles. Van je e-mails naar je potentiële klanten tot je posts op sociale media en van je webteksten tot je salesfunnels.

Goed om te weten: de cursus is ook gevolgd door mensen in loondienst, zodat ze ijzersterke copy leren schrijven voor het bedrijf waar ze werken. Hun werkgever betaalde de cursus voor ze. Ook niet-ondernemers, maar mensen die bloggen voor de lol, deden mee. In het laatste geval is een deel minder praktisch toepasbaar — al gaven ook zij aan dat het een leerzame en leuke cursus is die ze hun schrijfplezier weer teruggaf.

We werken aan het mentale stuk (want als je niet durft te verkopen, doe je dat ook niet) en je leert hoe je bij je ideale klant in beeld komt én ze helpt een koopbesluit te maken. Zonder te manipuleren. Wel op je integere, eerlijke, zuivere manier. Jóuw manier.

Je leert hoe je copy schrijft, waarover je deelt om meer relevante volgers en klanten aan te trekken, jezelf te zijn in je marketing, hoe je ervoor zorgt dat mensen je copy ook echt lezen en dat ze ‘ja’ tegen je aanbod willen zeggen.

Je krijgt een werkboek (pdf) en toegang tot de community op Instagram — een veilige plek waar je fouten mag (moet!) maken en waar ik een half jaar met je meekijk en je vragen beantwoord.

Dat is onzin. Bij de meeste mensen is dat kofschip allang gezonken en verdwaalt er wel vaker een ‘d’ of ’t’. Het gaat niet om foutloos spellen, maar om je lievelingsmensen geven wat ze nodig hebben om ‘ja’ tegen je aanbod te zeggen.

Dat hangt af van hoeveel tijd je in de opdrachten en oefeningen steekt. Bij veel opdrachten krijg je een tijdsindicatie mee, want we voorkomen dat je in perfectionisme verzandt en 3 uur gaat scrollen, terwijl dat je niet helpt. ;-) Ik denk dat de snelste cursist ‘m in 10 uur doorloopt. Dat moet je wel redden in een half jaar, toch? 😉 En het werkboek is en blijft van jou, dus dat kan je onbeperkt gebruiken.

Copy School kost nu €549, exclusief btw. Dat is €90 per maand — voor een half jaar mij als je hulplijn. Je krijgt er een bonus bij t.w.v. €79. 

Jij kan direct beginnen als je de cursus koopt. Dan ontvang je je werkboek (pdf) en krijg je toegang tot de community. Er staat aanvullende content op Instagram — dat blijft een half jaar lang terug te kijken. Die 6 maanden sta ik ook naast je: stel me je vragen over de cursus en leg me je uitgewerkte opdrachten voor om feedback op te krijgen.

Naast het werkboek (pdf) krijg je toegang tot de community op Instagram. Daar vind je aanvullende content, kan je netwerken met je medecursisten en sta ik klaar om je toe te juichen, feedback te geven op je uitgewerkte opdrachten en je vragen te beantwoorden. In de eerdere groepen ontstonden ook samenwerkingen.

Je werkboek (pdf) is en blijft van jou. De community op Instagram blijft een half jaar toegankelijk voor je. Daarin stel je me al je vragen, kijk ik met je mee en krijg je feedback op je uitgewerkte opdrachten.

Nope, je volgt alles op je eigen moment en plek. Eerdere deelnemers volgden de cursus zelfs vanaf hun vakantie-adres, omdat ze ‘m zó leuk vonden. Het werkboek is en blijft van jou, dus dat pak je erbij wanneer je dat maar wil.

Nou… ik heb van nog geen een deelnemer (van de 275+!) gehoord dat ze niet blij waren. Dus als je denkt dat je marketing en je communicatie beter mogen, je diensten en/of kennis verkoopt, dan kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat je niet blij bent. Maar, twijfel je? Mail me dan op info@freelennse.nl, dan denk en kijk ik eerlijk met je mee. 

Ja! Er doen ook mensen mee die in andermans bedrijf werken. (Zij kregen ‘m trouwens van hun werkgever, dus tel uit je winst!) Schrijf je copy, dan is deze cursus heel leerzaam. Er deden ook mensen mee die niet ondernemen, maar wel bloggen. Dan zitten er opdrachten in die minder bruikbaar voor je zijn, maar zij gaven wel aan dat ze hun “schrijfmojo weer terughebben” en “het een heel leuke cursus vinden”. Twijfel je? Mail me dan vooral op info@freelennse.nl — ik ben bloedeerlijk tegen je.